3 x new for spring

Friday, March 28

Jetzt stecken wir schon mitten im Frühling und das Wetter ist auch warm genug um Ballerinas und leichte Jacken zu tragen. Hier sind also meine 3 neusten Frühlingskäufe :)

We already are in the middle of spring and the weather allows to wear ballerinas and light jackets. So here are my 3 latest spring boughts, what are your favs for spring? 





white converse
Ich besitze bereits einige Paare Chucks aber ich habe festgestellt dass ich sie alle eine Nummer zu groß gekauft habe, typisch ich :/ Weiße Converse finde ich sind ein absolutes Must-Have und so habe ich mich entschieden noch ein Paar zu kaufen, allerdings natürlich in der richtigen Größe und sie passen viel besser.

I do already have a couple of converses, but I discovered that I bought them a size too large :/ White ones are a basic piece I think and so I bought a second pair of white chucks in the right size, and they fit much better.





unscented candle
Diese Kerze ist eigentlich ein Teil dass ich schon immer haben wollte. Jahrelang fand ich sie immer toll und ehrlich gesagt ist mir nicht klar warum ich sie nicht schon früher bestellt habe?! Entschieden hab ich mich dann für weiß da es einfach neutraler ist und auch im Winter passt.
 
This is an always-wanted-to-have piece, I look at this now for years and I don't know why I hadn't ordered it before?! I decided to take it in white because it's more neutral and fits also in winter.








jeansjacket
Bis vor ein paar Wochen habe ich keine Jeansjacke besessen, irgendwie hab ich nie die perfekte gefunden. Da es dieses Jahr überall Jeans Sachen gibt hab ich mein Glück versucht aber war in all den anderen Läden trotzdem erfolglos, letztendlich bin ich dann doch bei H&M gelandet. Wie immer halt.

I wanted to buy one for soo long, but I never did. This year you see jeans stuff everywhere so it's the perfect chance to find one, right? I entered a lot of stores to find a good one but at least I ended up in H&M. Like always.

3 comments:

  1. 3 wonderful pieces. I love converse, have them in white high top but definitely going to buy low top in white and in blue. They are so versatile and perfect for spring and summer. H&M has amazing decor stuff, unfortunately we don't have home department here. Love your jeans jacket, I have one from Salsa - portuguese brand - only in a darker color, but that lighter one is also lovely :) enjoy your weekend.

    ReplyDelete
  2. Jeansjacke und weiße Chucks sind auch genau mein Geschmack! :) So eine helle richtig gut sitzende Jeansjacke suche ich zur Zeit auch noch ;)

    ReplyDelete
  3. Sehr schön! :) ich glaube ich könnte nicht mehr ohne meine weißen Checks....

    ReplyDelete