Paris Outfit #1

Friday, November 20

-  Friday, 20. November  -



Als ich durch meine Bilder gegangen bin habe ich ein paar Ordner mit Outfit Bildern aus Paris gefunden! Habe die total vergessen, es wäre zu schade sie nicht zu posten, also hier ist der erste Teil. Sehr spät eigentlich denn ich war in Paris vor über 2 Monaten. Trotzdem hätte ich das Outfit auch erst gestern tragen können da die Temperaturen hier absolut nicht wie November sind.
Die Bilder sind eher zufällig entstanden als wir auf dem Weg nach Hause waren. Ich erinner mich nicht an die Uhrzeit, aber durch die eine Querstraße kam so schön die Sonne noch rein, dass wir einfach ein paar Bilder machen mussten. Was meint ihr?

I was looking through my pictures and found some folders with unposted Outfit pictures form Paris! It would be too bad when I won't post them so here they are. Very late actually, I was in Paris two months ago. However, the temperatures here are not like November, still more like September and October so I could have worn this just yesterday. 
We shot these pictures randomly when we walked home from that day. I don't remember the time but the sun came through the other street so nicely that we just had to stop by to take some pictures. What do you think?


 jacket New Yorker  -  similar here
knit Cos  -  similar here
jeans H&M  -  similar here or here
shoes Adidas  -  get here or here
bag Zara  -  similar here
sunnies Ray Ban  -  get here or here

No comments:

Post a Comment