Burgundy Bag & Leather Jacket

Wednesday, November 4

-  Tuesday, 3. November  -



Im Herbst packe ich so gerne wieder meine weinroten und vor allem dunkelgrünen Sachen aus. Letztes Jahr habe ich mir im Schlussverkauf diese weinrote Tasche gekauft. Jetzt hab ich wieder total Lust sie zu benutzen, dieses Mal mit Lederjacke, Kaschmirpullover und meinen schwarzen Supergas. Was meint ihr?

When autumn is here I like to wrap out my burgundy and army green stuff again. Last year I bought this bag during the sales. Now I'm really into it (again) and I'm wearing it a lot. This time with leather jacket, cashmere knit and my black Supergas. What do you think?


jacket New Yorker  -  similar here
knit Cos  -  similar here
jeans Topshop  -  similar here
bag Mango  -  similar here
shoes Superga  -  get here

3 comments:

  1. Wow, sieht super auch :)

    XOXO Valerie

    http://bymissvalerie.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Die Schuhe wollte ich mir auch nochmal gönnen ;-)

    Sehr schön !

    Swantje von www.swanted.de

    ReplyDelete